Sport.pl

Kolejny kontrakt sióstr Radwańskich. Będą promować markę drogeryjną

PRZEGLĄD PRASY. Jak donosi ?Puls Biznesu? Agnieszka i Urszula Radwańskie pomogą wypromować pomogą markę drogeryjną Dayli.
Siostry będą twarzami nowej inwestycji spółki GPW Hygienika, czyli sieci sklepów z żywnością i drogerią. Według "Pulsu Biznesu" kampania marketingowa ruszy w przyszłym roku i obejmie spoty w radio i telewizji oraz reklamy billboardowe.

Agnieszka to jedna z najlepszych marek wśród polskich sportowców. Krakowianka reklamowała już proszek do prania i zegarki, dostała samochód w ramach barteru ze znaną marką motoryzacyjną, a w ubiegłym roku podpisała kontrakt sponsorski z firmą Amica i promowała kuchenki i lodówki.

W ostatnich latach Radwańskie były ambasadorkami rodzinnego ośrodka (występowały z logo Krakowa przez ponad sezon), ale ostatecznie urzędnicy zrezygnowali ze współpracy z powodu braku funduszy.

Pierwszy kontrakt nie był najlepiej skonstruowany: najlepsza polska tenisistka grała na dużych turniejach z logo rodzinnego miasta, ale na imprezach organizowanych przez urzędników pojawiała się od święta. Po 12 turniejach umowa warta 100 tys. euro skończyła się, o czym w magistracie zapomnieli. I Radwańska pojechała na prestiżowy French Open już bez logo na koszulce, a tam pokonała... wielką Marię Szarapową. Urzędnicy mogli sobie tylko pluć w brodę.

Mimo braku kontraktu z miastem obie Radwańskie starają się promować Kraków. Niedawno czołowe polskie tenisistki były bohaterkami programu Open Court w telewizji CNN. Z dziennikarzami spotkały się w Krakowie. - To zawsze świetne uczucie wracać do rodzinnego miasta, nawet na dwa dni. Dużo wówczas odpoczywamy i spędzamy czas w kuchni - opowiadała Agnieszka w filmiku zapowiadającym program. Siostry Radwańskie wspominają też, jak w wieku kilku lat grały plastikowymi rakietami.

Więcej o: