Firma zajmuje się produkowaniem zdrowych herbat, zup i innych suplementów. Wiśle ma dostarczać m.in. napoje energetyczne i odżywki. W zamian może umieścić na stadionie reklamy, a piłkarze będą brali udział w kampaniach marketingowych firmy.
- Nie mogę potwierdzić, kto będzie nowym sponsorem. Zapraszam na konferencję - powiedziała
Gazecie Krakowskiej Magdalena Sobota, z agencji public relations Grayling, która obsługuje zarówno Wisłę, jak i Herbalife.
Firma w taki sposób reklamuje się na swojej stronie internetowej: "Herbalife regularnie sponsoruje
wydarzenia sportowe na całym świecie, zazwyczaj jako partner żywieniowy. [...]We współpracy ze swoimi dystrybutorami promuje aktywny i zdrowy styl życia. Herbalife bierze udział w lokalnych i krajowych wydarzeniach sportowych i zaprasza swoich Dystrybutorów do angażowania się w nie. Poprzez sponsoring, zwiększyła się obecność i rozpoznawalność marki oraz produktów, jak również możliwości biznesu".
Herbalife jest partnerem żywieniowym i sponsorem amerykańskiego Los Angeles Galaxy, gdzie gra David Beckham. Wspiera też Barcelonę, a na stronie internetowej firmy widnieje zdjęcie Leo Messiego z kubkiem napoju. Ponadto Herablife sponsoruje też Valencię i Spartaka Moskwa.